.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمایت مجدد نوبخت از سرپرست مازندرانی وزارت ورزش ؛
انتخاب صالحي اميري نشانگر اهميت وزارت ورزش براي رييس جمهوري است
شمال نیوز: معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رييس‌جمهوري، از سيدرضا صالحي اميري به عنوان مديري توانمند ياد كرد و گفت: سپردن سكان هدايت وزارت ورزش و جوانان به وي بيانگر اهميت اين وزارتخانه نزد رييس جمهوري است.
انتخاب صالحي اميري نشانگر اهميت وزارت ورزش براي رييس جمهوري است

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايرنا، نوبخت چهارشنبه شب در نشست معاونين ستادي، روساي فدراسيون هاي ورزشي و مديران كل ورزش و جوانان استان ها كه در محل آكادمي ملي المپيك برگزار شد، پس از شنيدن صحبت هاي چند تن از روساي فدراسيون ها، اين مطلب را بيان كرد. 

وي گفت: خيلي خوشحالم كه امشب در جلسه اي شركت كرده ام كه اعضايش همواره غرور ملي، نشاط اجتماعي و افتخار آفريني را به مردم هديه مي كنند.
نوبخت ادامه داد: من امروز همكاراني توانمند كه جديدا به مجموعه اين وزارتخانه پيوسته اند تا فرصت هاي بهتري را براي آينده ورزش و جوانان رقم بزنند و وقت شناسي سرپرست وزارت ورزش و جوانان را مشاهده كردم كه در اين برهه زماني كه دولت در حال تقرير ارقام بودجه سال ۹۳ است، ما را به جمع ورزشي ها دعوت كردند.
سرپرست معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس جمهوري، افزود: صالحي اميري با برپايي اين نشست جاذبه اي ايجاد كرد تا من با وجود مشغله بسيار، در جمع شما حاضر شوم و به سخنانتان گوش كنم.
وي يادآور شد: سرپرست وزارت ورزش وجوانان از نخستين وزرايي هستند كه پيش ما آمدند و ما نيز با هديه كوچك و ناقابل ۳۰ ميلياردي وي را بدرقه كرديم و از اين بابت بسيار خوشحاليم.
معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي و سرپرست معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس‌ جمهوري، در ادامه با بيان اينكه همواره موفقيت هاي ورزش كشورمان را از طريق رسانه ها مشاهده مي كرده، اظهار داشت: اين نشست نشان داد كه نتايج به راحتي بدست نمي آيد و با مشقت بسيار در ورزش به موفقيت مي رسيم.
وي، در ادامه به سخنان رييس فدراسيون واليبال اشاره كرد و گفت: پيش از اين هرگز فكر نمي كرديم كه روزي بتوانيم واليبال كره جنوبي يا ژاپن را پي در پي شكست دهيم، اما امروز در واقع برترين هاي آسيا و جهان را پشت سر گذاشته ايم.
نوبخت، در ادامه از اينكه نتوانسته سخنان تمامي روساي فدراسيون هاي ورزشي و مديران كل ورزش وجوانان را از نزديك بشنود، ابراز ناراحتي كرد و گفت: اميدوارم فرصتي بدست مي آمد تا پاي صحبت همه عزيزان مي نشستيم وبه ارزيابي دقيق تري از مشكلات جامعه ورزش مي رسيديم، چرا كه مي دانيم براي شاد كردن دل مردم و رهبر انقلاب بايد بستر مناسب براي افتخار آفريني ورزشكاران كشورمان را مهيا كرد.
وي، در اين نشست به ارقام يارانه ها اشاره كرد و افزود: دولت موظف به پرداخت آن به مردم و تامين آنهاست و با وجود مشكلات اين موضوع را به طور جدي پيگيري مي كنيم.
نوبخت افزود: به عنوان يكي از اعضاي دولت مي خواهم تجربياتم را در اختيار مردم قرار دهم و كاري كنيم تا با تدبير از منابعي كه داريم به بهترين شكل در مسير توسعه بهره برداري كنيم.
وي توضيح داد: يكي از اين منابع نيروي انساني است و در واقع من فكر مي كنم، رييس جمهوري مديري توانمند و مقتدر را پس از اينكه مجلس به وزير پيشنهادي اين وزارتخانه راي نداد، برگزيد كه اين بيانگر اهميت وزارت ورزش و جوانان براي شخص رييس جمهوري است.
معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي و سرپرست معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس‌جمهوري، در ادامه گفت: به عنوان عضوي از دولت، وظيفه دارم با همه كمبودها اقداماتي را انجام دهم كه آثار آن در ورزش ديده شود.
وي به حاضران در نشست قول داد تا در فرصتي ديگر با تك تك روساي فدراسيون هاي ورزشي و مديران كل استان ها ديدار داشته باشد و از نزديك در جريان دغدغه ها و مشكلات آنها قرار گيرد.
نوبخت، افزود: اين نشست ها در چگونگي تخصيص بودجه سال به ورزش و در لايجه بودجه سال ۹۳ دولت را ياري خواهد كرد تا انشاء الله ورزش به شكل خوبي ديده شود.
پيش از سخنان معاون رييس جمهوري، روساي فدراسيون هاي دووميداني، اسكيت، تكواندو، بسكتبال، واليبال، نايب رييس فدراسيون جانبازان و معلولان و همچنين مديران كل ورزش و جوانان خوزستان، فارس، البرز، زنجان و همدان به بيان ديدگاه ها، نظرها و دغدغه هاي خود پرداختند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.